U Bratuncu potpisan ugovor o isporuci opreme za održavanje vodovodne mreže

Predstavnici Ministarstva finansija RS i načelnik opštine Bratunac potpisali su ugovor vrijedan oko 140.000 maraka, koji se odnosi na isporuku opreme i materijala za održavanje lokalne vodovodne mreže.

Potpisanjem ugovora završena je realizacija projekta rekonstrukcije i izgradnje vodovodne mreže u opštini Bratunac, a nabavka opreme je druga faza u okviru projekta „Rekonstrukcija vodovodne mreže u Bratuncu“.

„Meni je izrazito zadovoljstvo što sam i vidjela rezultate koji su ostvareni u prethodnoj fazi, rekonstruisano je skoro 56 kilometara vodovodne mreže, zamijenjene su dotrajele cijevi, a pogotovo mi je zadovoljstvo kada vidim da je rukovodstvo opštine, iako raspolaže ograničenim sredstvima, shvatilo da je potrebna jedna ovako velika investicija. Moje pohvale i načelniku i njegovom timu na ovom što su uradili u posljednje vrijeme“, izjavila je Radmila Mihić, šef tima za upravljanje projektom „Vodovod i kanalizacija RS i pomoćnica ministra finansija u Vladi RS.

Današnjom opremom obnovljeno je komunalno i vodovodno preduzeće u opštini Bratunac i time je riješen problem vodosnabdijevanja koji je ova opština imala do sada.

„Mi smo ovim projektom smanjili gubitke vode, smanjili smo potrošnju električne energije, ali prije svega sada imamo kvalitetnu vodu za naše građane, imamo obezbijeđene količine vode za dug vremenski period. U narednom periodu planiramo proširivati vodovodnu mrežu jer nema trajnog i kvalitetnog snabdijevanja vodom bez gradske vode“, rekao je načelnik opštine Bratunac Nedeljko Mlađenović.

On je dodao da se nada da će građani uskoro osjetiti boljitak, u vidu kvalitetne vode i cijene vode.

Podsjetimo, sredstva za realizaciju projekta rekonstrukcije i izgradnje vodovodne mreže u opštini Bratunac obezbijeđena su donacijom Evropske komisije od dva miliona KM, a preostala sredstva su kreditno zaduženje na 20 godina kod Evropske investiciono razvojne banke koje će opština Bratunac otplaćivati nakon grejs perioda od osam godina.