Vlasenica: Održana tradicionalna brdska auto-trka

brdske auto trke vlasenicaU Vlasenici je juče održana „Brdska auto trka -Vlasenica 2017“.

Trku je otvorio načelnik opštine Miroslav Kraljević, a prisustvovao joj je i ministar saobraćaja i veza u Vladi Republike Srpske Neđo Trninić, koji je novinarima izjavio da je zadovoljan što se na ovaj način održava višegodišnja tradicija organizovanja auto-trka u Vlasenici.

Salih Ljubijankić iz AMK „Cazin“ iz Cazina dominirao je na Brdskoj auto-trci „Vlasenica 2017“. Ljubijankić je bio prvi u grupi E1 klasa E1-16: od 1601 do 2000 kubika, u plasmanu po grupama u grupi E1, u generalnom plasmanu, a bio je i vozač sa najbržim vremenom na trci – 2:59,165.

„Već drugu godinu zaredom imam najbolje vrijeme na trci. S obzirom da sam prošle godine vozio u Grupi N Klasa N3, a to su vozila kubikaže od 1601 do 2000 kubika, vrijeme je bilo i nešto slabije 03:04,709. Drago mi je što ove godine u Cazin nosim četiri pehara. Organizacija trke je dobra, staza lijepa, zahtjevna, i sigurno ćemo se i naredne godine vidjeti u Vlasenici“, kazao je Ljubijankić.

I Milan Džimi Stojnić iz banjalučkog AK „Crankshaft“ ponovio je prošlogodišnji uspjeh – prvo mjesto u Grupi N Klasa N2: do 1600 kubika.

„U Vlasenicu dolazim otkada je ova trka ponovo zaživjela, znači već 14 godina, a 7 puta sam bio prvak. Volim Vlasenicu, ovu stazu, i ljude i sve. Sa svojih 65 godina ja sam najstariji automobilista u bivšoj Jugoslaviji i ponosan sam i sretan zbog svog uspjeha. Iako godine ne znače ništa, bitno je kako se osjećate, sa trka ću se povući tek kad prestanem da pobjeđujem“, ističe Džimi Stojnić.

Stojnićev klupski kolega Jasmin Hrnić je prošlogodišnji pobjednik u Grupi E1 Klasa E1-14: do 1400kubika, a ove godine je zauzeo prvo mjesto u grupi E Klasa E1-15: od 1401 do 1600 kubika.

„Bilo je nekih sitnih problema, danas pucanje remena, juče kiša koja je pala, ali na sreću ništa što bi spriječilo da se popnem na pobjedničko postolje. Ove godine bilo jebrdska auto trka vlasenica nekoliko kvarova kod kolega, ali to je sastavni dio automibilizma. Na trkaćim automobilima se dešava ono što bi rijetko na cestovnim. Nikad nije isključeno da će sve biti dobro, ili da će nešto „crći“. To su motori iz kojih je izvučen maksimum, skoro pa poduplane snage, pa ništa nije čudno kad se nešto tako desi. Već pet godina se takmičim u Vlasenici i ovo je trka gdje je dobra organizacija, atraktivna, a sigurna staza“, rekao je Hrnić.

Dvadesettrogodišnji Harun Hadžić iz sarajevskog AK „ArcRACING“ ove godine je prvi put na pobjedničkom postolju u Vlasenici, u grupi N Klasi N3: od 1601 do 2000 kubika i grupi N.

„Veoma sam zadovoljan rezultatom, jer sam imao mnogo bolje vrijeme nego prošle godine. Današnje vrijeme je 03:12,255, a prošle godine bilo je 03:20,218. Imali smo nekih manjih tehničkih problema, ali nadam se da će se to uskoro riješiti. Takmičim se od svoje desete godine, kada sam počeo da vozim trke kartingom. Čitav život sam u ovom sportu, jer i moj otac Bakir je takmičar, ali nažalost zbog nekih problema sa mjenjačem on je odustao juče, da ne bi došlo do još većih komplikacija. Do kraja sezone ostalo je još nekoliko trka, ali mislim da sam već obezbijedio šampionsku titulu, – kaže Hadžić.

realy trka suto vlasenica„Nažalost, zbog kvara nisam mogao voziti trku, ali sin je osvjetlao obraz pobjedom. Dugi niz godina se takmičim u Vlasenici, čak i prije rata, i organizacija je svake godine sve bolja i bolja. Popravljen je asfalt koji je bio propao na jednom dijelu staze i sad se već da dobro kontrolisati automobil. Vidim da ima želja da se napravi neka međunarodna, evropska, trka, i mislim da je to dobra ideja i za Vlasenicu i za Bosnu i Hercegovinu i za Republiku Srpsku“,smatra Bakir Hadžić.

Brdska auto trka „Vlasenica 2017“
Plasman po klasama

Kategorija HISTORIC

Grupa HISTORIC Klasa HISTORIC
Dane Milenović AK „SPIN“ Sarajevo

KATEGORIJA I

Grupa N Klasa N2: do 1600 kubika
Milan Stojnić AK „CRANKSHAFT“ Banja Luka
Mirsad Krainović SAK „SPARK “ Tuzla

Grupa N Klasa N3: od 1601 do 2000 kubika
Harun Hadžić AK „ArcRACING“ Sarajevo
Krešimir Bodnaruk AK „SPIN“ Sarajevo

Grupa E Klasa E1-14: do 1400 kubika
Dejan Tatić AK „CRANKSHAFT“ Banja Luka
Goran Dojčinović AKK „PROFESIONAL“ Banja Luka

Grupa E Klasa E1-15: od 1401 do 1600 kubika
Jasmin Hrnić AK „CRANKSHAFT“ Banja Luka
Hasan Ljubijankić AMK „CAZIN“ Cazin
Dragan Mićanović AMD „VLASENICA“ Vlasenica

Grupa E Klasa E1-16: od 1601 do 2000 kubika
Salih Ljubijankić AMK „CAZIN“ Cazin
Đani Đelmo AMK „SUNCE“ Jablanica
Nihad Seferagić AMK „AUTO-SPORT“ Cazin

Grupa E Klasa E1-17: preko 2000 kubika N/A/H+ST
Sanel Ćehić AMK „PRO DRIVE“ Velika Kladuša
Edis Hadžipašić AMK „EXTRA SPORT“ Cazin

Plasman po grupama

KATEGORIJA HISTORIC
Grupa HISTORIC
Dane Milenović AK „SPIN“ Sarajevo

KATEGORIJA I
Grupa N
Harun Hadžić AK „ArcRACING“ Sarajevo
Milan Stojnić AK „CRANKSHAFT“ Banja Luka
Mirsad Krainović SAK „“SPARK“ Tuzla

Grupa E
Salih Ljubijankić AMK „CAZIN“ Cazin
Đani Đelmo AMK „SUNCE“ Jablanica
Nihad Seferagić AMK „AUTO-SPORT“ Cazin

Generalni plasman

Salih Ljubijankić AMK „CAZIN“ Cazin
Đani Đelmo AMK „SUNCE“ Jablanica
Nihad Seferagić AMK „AUTO-SPORT“ Cazin
Poredak klubova
AK „CRANKSHAFT“ Banja Luka
AMK „CAZIN“ Cazin
AK „ArcRACING“ Sarajevo
Poredak ekipa sponzora
BOSCH SERVIS LjUBIJANKIĆ Cazin
DRINA OSIGURANjE Mlići
Najbrže vrijeme na trci
Salih Ljubijankić AMK „CAZIN“ Cazin 2:59,165

Vlasenica24info/T.Golijanin