OSMI SAJAM POSLOVNIH IDEJA U SREBRENICI

U prostorijama Udruženja „Prijatelji Srebrenice“ organizovan je „Sajam poslovnih ideja Srebrenica 2016“, osmi po redu, na kojem su predstavljene poslovne ideje mladih preduzetnika sa područja opština Srebrenica, Bratunac, Milići, Vlasenica i Zvornik.

Korisnici Poslovnog savjetovalište Udruženja “Prijatelji Srebrenice”, koji su tokom prethodnog perioda uspješno savladali obuku u pisanju poslovnih i finansijskih planova, na Sajmu su prezentovali svoje poslovne ideje. Pri velikoj konkurenciji raznovrsnih ideja, pobjednik za Opštinu Bratunac je Aleksandar Stević sa idejom Proizvodnja i prerada šampinjona.

„Sticajem okolnosti uspio sam da ubjedim komisiju da je to jedna od najboljih ideja pored mora dobrih ideja iz Bratunca i zaista, osjećam se srećnim i ponosnim. Ispred mene je velika dužnost i velika obaveza sada da se ta ideja realizuje. Naravno, lakši dio posla je gotov, sad novac i svu energiju treba usmjeriti u nabavku prvo osnovnih i obrtnih sredstava, opremanje tog objekta koji je predviđen samim poslovnim planom i da se krene generalno u proizvodnju“, rekao je danas Aleksandar Stević.

Aldin Halilović osvojio je prvo mjesto za Opštinu Srebrenica. On se predstavio idejom Proizvodnja pčelinjeg otrova.

„Osvojio sam danas nagradu i planiram dalje da kupim košnice i da 2018. godine počnem sa proizvodnjom“, kazao je Aldin Halilović.

Sedmočlana komisija za odabir najperspektivnije poslovne ideje i najboljeg poslovnog  plana nije imala nimalo lak zadatak pred sobom. Svi članovi se slažu u jednom – ovaj sajam daleko je ispred prethodnih prema inovativnosti ideja.

„Postoji taj trend da je svaki Sajam poslovnih ideja bolji od prethodnog, to je ono što nas raduje i što želimo da vidimo. Ovi mladi ljudi napreduju u razvijanju svojih poslovnih ideja, uče na prethodnim sajmovima šta je dobro šta je loše. Danas je bilo toliko interesantnih ideja da sam ja oduševljen. Bilo je toliko inovativnih ideja koje su ekonomsi ispaltive, realne u našem okruženju tako da budućnost oih mladih ljudi definitivno će biti uspješna“, izjavio je Miroslav Divčić, član komisije.

Cilj Sajma i cjelokupnog projekta jeste da se prepoznaju i podrže dobre poslovne ideje i da se obezbjede uslovi za samozapošljavanje mladih. Dragana Jovanović, predsjednica Udruženja “Prijatelji Srebrenice”, zadovoljna je uspjehom održanog Sajma, kao i činjenicom da je Sajama prerastao u tradicionalan i prepoznatljiv događaj u regiji.

„Podrška mladim preduzetnicima je strateško opredjeljenje Udruženja ‘Prijatelji Srebrenice’. Mislim da je jedna od najjačih strana Sajma poslovnih ideja upravo to što smo okupili partnere iz regije, donatore, mlade preduzetnike i savjetodavne službe koje su u proteklom periodu radile na tome da mladi ljudi imaju ovako uspješne poslovne ideje kakve smo danas imali“, izjavila je Dragana Jovanović, predsjednica Udruženja “Prijatelji Srebrenice”.

Sa tradicijom predstavljanja mladih preduzetnika regije Birač nastavlja se i u narednom periodu, pa je sljedeći Sajam poslovnih ideja zakazan već za početak februara 2017. godine.