Merima Husejnović – pravljenje torti i kolača

Na portalu, Facebook stranici, radiju i Youtube kanalu UPSMedia, kao i kroz medijske kanale organizacije SOS Dječija sela BiH pratite:

  • video tutorijale (,,Mali biznisi i krizno upravljanje“ i ,,Pregled tekućih podsticaja malim biznisima – vodič: ko, gdje, kada, koliko“)
  • radio emisije o preduzetništvu
  • novinske članke  o preduzetnicima

Danas objavljujemo prvi članak iz serijala, a naša gošća je Merima Husejnović, koja se bavi proizvodnjom torti i kolača. 

1. Predstavite se ukratko.

Zovem se Merima Husejnović. Imam 29 godina i živim u selu Budak.

2. Šta je Vaša poslovna ideja?

Moja poslovna ideja je pravljenje torti i kolača.

3. Koliko dugo se bavite tim poslom?

Ovim poslom se bavim već dvije godine. Zadovljna sam dosadašnjim radom.

4. Ko su Vam glavni kupci?

Glavni kupci su ljudi koji vole razne vrste kolača i torti.

5. Kako kupci dolaze do Vas i kako se reklamirate?

Moji kupci dolaze na kućnu adresu i kupuju kolače. Svoje proizvode reklamiram putem Facebook stranice.

6. Ko je sve uključen u ovaj posao?

U ovaj posao uključena sam ja i moj muž, tako što on dostavlja kolače.

7. Koji su navjeći problemi sa kojima se susrećete?

Najveći problem s kojim se susrećemo jeste nedostatak stanovništva a trenutno i problemi izazvani korona virusom.

8. Kako funkcionišete u vanrednoj situaciji i kako se to odrazilo na Vaš posao?

Problemi sa korona virusom odrazili su se na naš posao tako što se ljudi ustručavaju tokom susreta.

9. Na koji način ste podržani od strane organizacije SOS Dječija sela BiH u prethodnom periodu?

Od strane organizacje SOS podržana sam u vezi ovog posla tako što su nas poslali na obuku u Tešanj. Podržali su nas i u ostvarenju biznis plana, dobili smo sav materijal koji nam je potreban za ovaj posao.

10. Koji vid podrške je po Vašem mišljenju najvažniji za preduzetnike u Srebrenici?

Najvažnije je da te ima neko podržati u ostvarenju svog cilja. Kada bi se ljudi malo okrenuli prema omladini koja ima želju da nešto ostvari u Srebrenici, Srebrenica bi bila u boljoj situaciji i imala bi puno mogućnosti za razvoj.

Narednih dana očekuje nas nastavak serijala, sa novim gostima.

Cilj zagovaračke aktivnosti u okviru Akcionog plana Mreže SPIN, podržane kroz Program jačanja porodica, jeste osnaživanje porodica u oblasti preduzetništva i zapošljavanja na području opštine Srebrenica, kao i promocija preduzetničkih inicijativa ciljne grupe. Osim startupa koji su, ciljna grupa aktivnosti su i ostale ugrožene kategorije – mladi i žene koji su počeli vlastite biznise, kao i nezaposleni, a susreću se sa novim izazovima koji su rezultat pandemije korona virusa.

Piše: M.V.